.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري مدعي ارتباط با امام زمان در چالوس
وي در حالي که قرآن را بالاي سر خود گرفته بود ادعا مي‌کرد كه نائب امام زمان است و با اخذ دستورات ايشان مأموريت دارد در اين شهرستان انجام وظيفه کند و با طرح اين موضوعات اقدام به...

شخصي که ادعا مي‌کرد با امام زمان (عج) ارتباط دارد در شهرستان چالوس دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازمركز اطلاع‌رساني پليس مازندران، شخصي که با گرفتن قرآن بالاي سر خود ادعا مي‌کرد با امام زمان(عج) ارتباط دارد و اقدام به تکديگري مي‌کرد توسط مأموران انتظامي شهرستان چالوس دستگير و با حکم قضايي روانه زندان شد.

بر اساس اين گزارش نامبرده که اهل شهرستان اراک بود در حالي که قرآن را بالاي سر خود گرفته بود ادعا مي‌کرد كه نائب امام زمان است و با اخذ دستورات ايشان مأموريت دارد در اين شهرستان انجام وظيفه کند و با طرح اين موضوعات اقدام به تکديگري و دريافت نذورات از مردم مي‌کرد که توسط مأموران دستگير و طي حکمي از سوي مراجع قضايي روانه زندان شد.

معاونت اجتماعي شهرستان چالوس نيز در گزارش خود از مردم درخواست کرده است که تحت هيچ عنواني به اين گونه افراد که خود را وابسته به ائمه (ع) و يا نماينده آنان معرفي مي‌کنند اعتماد نکنند و از پرداخت هرگونه وجهي به آنان خودداري كرده و در صورت مواجهه با هر گونه موارد مشابهي مراتب را سريعاً با پليس 110 در ميان بگذارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 تير 1387
خلاصه کار و کاسبی خوبی است نه سر قفلی داره نه اجاره نه پول اب و برق وگاز و تلفن وکلی عایدات ومداخل و تازه مالیات هم نداره.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.